05-05-13

Als mijn kleedgeld zich 's nachts stiekem zou vermenigvuldigen in mijn spaarpot... - wishlist + MONKI kortingscode

Als mijn kleedgeld...
 
Sweater met vos, Topshop ♥ Patchwork trui, Monki ♥ Geruite trui, Monki ♥ Shirt met wasberen, Monki ♥ Zwart/wit shirt met rozen, Monki ♥ Groene trui, Topshop ♥ Blauwe vest, Topshop ♥ Laarsjes, Seychelles ♥ Woodland ring, Indie Darling
 

MONKI

Wisten jullie al dat de Monki webshop een nieuwe actie houd? Als je de code 'friends4ever' ingeeft bij het betalen krijg je 20% korting! Ik heb hier meteen gebruik van gemaakt en een heleboel nieuwe spulletjes -waaronder deze supermooie zonnebril- aangekocht! Kopen jullie wel eens iets bij Monki? Ik koop er meestal spulletjes wanneer ze een actie houden en/of heel veel korting geven, dan heb je voor 20 € meestal al een superleuk jurkje mee!

Did you know that with the code 'friends4ever' you can get 20% off all items at Monki's webshop? Well, you do know! So get to their website and start buying some beautiful new clothes!

1 opmerking: