06-05-13

10 Things That Made Me Smile

Tea For Two 5
Shopruche.com

1. Dit opblaasbaar eenhoornhoofd van Urban Outfittters dat je echt kan kopen.
This unicornhead that you can actually buy at Urban Outfitters.


Inflatable Head
Urban outfitters



2. Deze diadeem met konijnenoortjes die echt bewegen, dit gebeurt via een kleine machine die je hersengolven opvangt. Zie hier een demonstratie.
This tiara with moving bunny ears is so cute!

3. Dit geborduurde blouseje. Oh, ik wou dat ik kon borduren...
This embroidered blouse. Oh, I wish I could embroider...


Flickr.com

4. Dit inspirerende blogbericht van Gala Darling, 'How to be a love letter to the universe'.
This inspiring blogpost by Gala Darling.

5. Deze 'lucht kunst' gemaakt door Thomas Lamadieu. Hij maakt eerst een foto van de bovenkant een gebouw met een interessante vorm, daarna tekent hij op de foto.
These photo's made and altered by Thomas Lamadieu.

Thomas Lamadieu
 6. Deze leuke tekeningetjes, die telkens per setje van 4 te koop zijn op etsy.
These fun little drawings that you can buy on etsy.

DRIFTERS
etsy
7. Dit artikel bij buzzfeed over optische illusies. Wat er met je ogen gebeurd na het kijken van het laatste filmpje is echt raar!
This article on Buzzfeed about optical illusions.

8. Deze blog van een ontwerper genaamd 'Olaf Hajek' waar je superleuke ontwerpen, tekeningen en schetsen kan bekijken.
The blog of the designer 'Olaf Hajek'.


Olaf Hajek
9. Deze 7 DIY's waarin je leert om een bloemenkroontje te maken. Dit is mijn favoriet.
These 7 DIY projects in wich you learn how to make a flower crown.

10. Deze fotoshoot uit de Duitse Vogue. Ik moet echt dringend nog eens de Vogue kopen! Ik heb gehoord dat er deze maand echt mooie plaatjes in staan! (en ja, ik koop modetijdschriften alleen voor de plaatjes) Ik vind het echt superleuk dat bekende modetijdschriften zoals Elle en Vogue in meerdere landen/talen worden uitgegeven! Zo heb je  super veel keus welke je koopt, of je koopt ze gewoon allemaal. Meestal koop ik de Vlaamse en de Nederlandse Elle, soms ook de Engelse (die wel wat duurder is vanwege transportkosten) of de Franse.
This fotoshoot in Vogue.

VOGUE Duitsland
VOGUE Duitsland

1 opmerking: