10-04-13

TAG: van 10 tot 1


Hier is hij dan eindelijk! Mijn eerste tag. Ik wilde al langer een tag doen maar ik vond er geen één echt leuk, tot ik uiteindelijk gewoon op google 'leuke tag voor blog' intikte en de perfecte tag vond op de blog van Tess. Hier dus de tag: van 10 tot 1.

English readers, please use the translate button.


♥ 10 dingen over mijzelf

1. Ik hou van poedels, omdat je ze roze kan verven.
2. Ik eet niet graag bij de McDonalds. Hun frieten smaken naar karton.
3. Ik ben een echte internet shopper! Ik koop bijna al mijn kleding op het www.
4. Ik bestel graag Chinees in Japanse restaurants.
5. Ik kan echt, echt, écht geen noot zingen, haha!
6. Mijn lievelingskleuren zijn geel en oranje.
7. Ik word echt heel kwaad als iemand zegt dat geel en oranje lelijke kleuren zijn.
8. Ik zou nooit vrijwillig aan sport doen, zelfs al werd ik er voor betaald.
9. Ik ben echt een 'knutselmie'.
10. Ik geloof echt totaal niet in horoscopen, maar toch lees ik ze elke week. Niet alleen die van mijn sterrenbeeld, maar ook van alle anderen.




♥ 9 dingen die ik leuk vind

1. Blogposts schrijven! En schrijven in het algemeen.
2. Snail mail!
3. Katten knuffelen.
4. Cadeautjes kopen.
5. Buiten zitten in de zon.
6. Binnen zitten met een kop warme chocomelk wanneer het buiten sneeuwt.
7. Mooie foto's maken.
8. Leuke foto's bekijken op weheartit.com.
9. Nagellak!

♥ 8 dingen die ik niet leuk vind

1. Sporten...
2. Mensen die snel kwaad worden.
3. Mezelf belachelijk maken waar iedereen bij is (uitglijden, vallen, over mijn eigen voeten struikelen,...)
4. Witte dingen.
5.  Kleren die ineens te klein zijn geworden.
6. Conflicten tijdens het opnemen met de digibox :)
7. Huiswerk.
8. Dingen kwijt zijn.



♥ 7 plekken waar ik graag kom

1. Het park.
2. De Forever21.
3. De H&M.
4. De Think Twice in Antwerpen.
5. Chinese restaurants waar ze van die grote vissen hebben rondzwemmen in aquariums.
6. De kust.
7. De cinema :)

♥ 6 dingen die ik nooit doe

1. Een boekenreeks helemaal uitlezen.
2. Deuren voor mensen openhouden. Sorry, haha!
3. De spullen uit mijn broekzakken halen voor ik mijn broek in de was doe.
4. De naam onthouden van een liedje dat ik hoor en leuk vind.
5. Vroeg opstaan.
6. Dingen onthouden die niet op mijn hand geschreven staan.



♥ 5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. China
2. Amerika
3. Rome
4. Venetië
5. Londen

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

1. Het internet.
2. Mijn fototoestel.
3. Mijn ipod.
4. Shoppen, haha!



3 van mijn lievelingsliedjes

1. Heart Attack - Demi Lovato
2. Hurricanes - The Script
3. Lightning - Alex Goot

♥ 2 wensen

1. Ooit figurant zijn in een bekende reeks op tv.
2. Niet meer zo verlegen zijn.



1 laatste woord

1. Hallo! Haha, dat had ik nog niet gezegd denk ik :)

Dit was echt een leuke tag om in te vullen! Gaat iemand van jullie hem overnemen?

Lise

4 opmerkingen:

  1. Waarmee bewerk je je foto's? BTW, leuke TAG! Ik denk dat ik hem ga overnemen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Amber! Ivb met je vraagje, ik gebruik meestal polyvore om foto's te verkleuren (gekleurd vierkant voor foto + doorzichtig maken) en tekst erop te zetten en soms gebruik ik daarvoor corel paint shop pro (gratis programma) omdat daar meer lettertypes op staan. Ook staan er een paar kleurenfilters op mijn fototoestel. Ik hoop dat je er wat mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super-super-superleuke tag! Ik ga hem gelijk invullen en van het weekend meteen posten echt heel leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT HEB JE TEGEN WITTE DINGEN?
    haha :D

    BeantwoordenVerwijderen