09-04-13

SHOPLOG Forever21 en H&M


Vorige donderdag ging ik shoppen met een paar vriendinnen, ik kocht niet heel veel maar wel genoeg om een shoplog te maken, vind ik. Daarom hier dus (weeral!) een korte shoplog van de oh zo geliefde Forever21 en H&M.

English readers, please use the translate button.




In de H&M kocht ik als eerste deze panty voor maar 5 euro! Waarschijnlijk zal ik hem wel af en toe omhoog moeten trekken wanneer ik hem draag, want hij is een maat te groot. Mijn maat was er helaas niet meer, maar ja, dat kan geen kwaad voor 5 euro hè?


In de H&M kocht ik ook dit nagellakje, dat je eerder misschien al zag staan op mijn H&M wishlist?
Het kostte maar 3,95 euro! Het andere lakje dat ik wilde kopen (gouden glitters) was er spijtig genoeg niet meer.


Dit super-oversized t-shirt kocht ik ook bij de H&M. Normaal heb ik maat S-M, dit shirt is maat S maar wanneer ik het aanheb voelt het wel alsof er nog een persoon (met maat L) mee in mijn shirt kan, haha! Toch vind ik hem heel leuk staan. het t-shirt kostte 14,95 euro.


Deze ketting kocht ik in de F21. Ik zag hem in de rekken hangen en moest hem gewoon meenemen, pas aan de kassa ontdekte ik dat ik niet naar de prijs had gekeken! Gelukkig kostte hij uiteindelijk maar 2,90 euro, helemaal niet veel dus!


Ook dit topje kocht ik bij de F21, het was afgeprijsd dus ik mocht hem voor 12,00 euro al mee naar huis nemen! Ik ga hem zo snel mogelijk aandoen!

Koop jij vaak kleren bij de F21 of de H&M?
Lise

3 opmerkingen: