03-04-13

SHOPLOG Action

 
Gisterenmiddag ging ik gezellig met mijn ouders naar de Action, na even binnen rondgekeken te hebben, heel wat spotgoedkope rommel in mijn mandje gegooid te hebben en uren aan de meterslange kassarij gewacht te hebben kwam ik buiten met deze superleuke spulletjes.
 
Yesterday I went to 'the Action', I waited hours at the checkout, but after a very, very long time I got to take home these lovely things!
 

 

Twee setjes papieren decotape met superleuke printjes!


Twee pakjes met superschattige cupcake notitieboekjes (1 pakje voor mij, 1 pakje voor een vriendin), een boekje met post-its en 100 (!) plakparels. Met die plakparels en nog wat rommel uit mijn ladekast ga ik proberen om zelf zo'n soort gsm hoesje te maken, zou het me lukken?


Appelgroene MAX nagellak en nail-art stripers (die ik echt al super, superlang wilde hebben!).


Als laatste kocht ik nog cupcake strooisel en blauw lint met rozen erop.
Dat was het dan voor deze shoplog! Ik zou zeker aanraden om op dit moment naar de Action te gaan, ze hebben nu echt leuke spulletjes!

Lise

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke spulletjes. Ik kan dat tape maar niet vinden bij mijn Action helaas, ben er al een tijdje naar op zoek daar, omdat het vaak wat duurder is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes!
    Ik moet ook maar weer eens langsgaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen