15-04-13

Leuke app: Draw Something

De meeste iPhone eigenaars zullen de app Draw Something wel kennen. Maar voor degene die dat niet doen (schaam je! Haha) zal ik eerst een stukje uitleg geven.

Draw Something is een app voor iPhone, iPod touch, smartphone etc. Als je de app opent kan je kiezen om een spel te beginnen met iemand die je kent of een totaal onbekende. Tijdens het spelen is het de bedoeling om zo snel mogelijk te raden wat de andere persoon tekent.
Met spelen verdien je punten, met die punten kan je bommen kopen (waardoor het makkelijker is om te raden wat de ander tekent) en nieuwe kleurtjes, want je begint met maar 4 kleuren: rood, blauw, zwart en geel.


Ik vind deze app echt superleuk! Wel zijn er een paar nadelen:
-Alles is in het Engels, dus soms kan het voorkomen dat je een woord moet tekenen waarvan je eigenlijk helemaal geen idee hebt wat het betekent
-Na elk spel komt er reclame op het scherm
-Het spel heeft nogal veel tijd nodig om op te starten

Om een paar voorbeelden te geven van wat er allemaal gevraagd word om te tekenen laat ik hier wat van mijn tekeningetjes zien:















Klik hier om naar de appstore te gaan en de gratis app DrawSomething te kopen.

Kende jij DrawSomething al?

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Leuke blog, ik heb je een emailtje gestuurd. Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk spelletje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen