12-04-13

Eigenaardige zoekwoorden #1

Zoals je in de titel van dit bericht kan zien gaat deze post over zoekwoorden. Dit word hopelijk een nieuwe column op mijn blog, waar ik jullie eens in de maand de meest vreemde zoekwoorden van mijn blog vertel.

In this blogpost, I'll tell you my strangest keywords.

Tumblr_mhpcsfkske1qf8h1mo1_400_large
weheartit
Wat zijn zoekwoorden? Zoekwoorden oftewel trefwoorden zijn woorden die mensen op google intypen om naar informatie te zoeken, en zo misschien wel op je blog uitkomen.
Waar vind je de zoekwoorden van jouw blog? Op je blog vind je, bij statistieken, onder verkeersbronnen, je zoekwoorden.

Propen krantenpaier schoenen: Ahaah! Ja, over die krantenpaier propen in schoenen heb ik zeker al geschreven.

Modge podge tafelblad: Hmm... Oké, ik heb een keer een DIY gedaan met mod podge, en ik heb een tafel met tafelblad in mijn kamer staan maar een modge podge tafelblad heb ik heus nog nooit gemaakt.

Tafel met krant beplakken: Dit heb ik ook nog nooit gedaan, nee.

Diy posterlijsten: Hier schreef ik helaas ook nooit over, dus sorry, ik kan je niet helpen.

"Een brief bloost niet", de brief bloost niet, een brief bloost niet: Ik wist niet dat er zoveel mensen waren die dit gezegde kenden :)

Zelf badparels maken: Hier schreef ik inderdaad een tijd geleden ongeveer 3 zinnen over. Wat ik dus niet begrijp is dat google deze maand bij deze zoekopdracht wel 8 mensen naar mijn blog verwees...

Wit briefpapier met heel fijne omranding: Bij postpapierenzo hebben ze misschien wel wat?

Lise

1 opmerking: