28-04-13

Een brief is als een dagboek... + Think Twice


Ik heb weer eens een brief verstuurd, naar Samantha dit keer.
Ik plakte de brief dicht met Jip & Janneke stickers van de Hema, ik ben echt blij dat ze weer zoveel Jip & janneke spullen hebben! Er is een tijd geweest dat ze hier bij de Hema zelfs een hele make-up lijn van Fiep Westendorp hadden, een paar weken later hadden ze ineens niets meer van het Jip en Janneke thema. Ik ben dus heel blij dat Jip en Janneke weer terug zijn ;)

I wrote this letter for Samantha, she's one of my new penpals!




Dat met de typemachine getypte papiertje is een stukje tekst uit het liedje 'The Call' van Regina Spektor, het liedje heeft echt een supermooie tekst, vind ik. Maar dat kan ik wel van alle liedjes van Regina Spektor zeggen, haha!

The small paper, written with a typemachine, is a part of the lyrics of The Call by Regina Spektor. I really love all of Regina's songs, especially the lyrics!

Think Twice Nieuws:

Hebben jullie al gehoord van de solden bij Think Twice? Ik heb gisteren 1 superleuk kort rokje en 1 superlang rokje (waar ik een jurkje van ga maken, de DIY volgt nog) gekocht voor 3 euro elks. Vandaag kostte alles, ja echt ├ílles maar 3 euro, en schrijf het volgende maar snel op in je agenda want de komende dagen kost alles maar 1-2 euro! Om de precieze data te weten te komen kan je even op de website van T2 kijken.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het rot dat er geen T2 in mijn buurt is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor je superleuke brief :) hopelijk heb je mijne al binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik heb hem al aangekregen! Vandaag of woensdag ga ik terugschrijven :)

      Verwijderen
  3. Echt leuk! Ik doe ook post-crossing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely blog :)
    Would you like to follow each other via Bloglovin?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,ik kwam toevallig lang bij de Tink Twice en in groot stond er: 1euro alles!
    Ik kon mijn ogen niet geloven en spurtte als een gek de winkel binnen! Geen wonder dat er zoveel mensen waren!
    Ik heb een leuke vintage KW met flashie kleuren en een draak erop gescoord! ;)
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt?! Ik kon niet gaan wanneer alles 1 euro kostte, want ik had tot 5 uur school die dag :(

      Verwijderen