24-04-13

Als ik een tiendubbele zakgeldverhoging zou krijgen - wishlist


Als ik een tiendubbele zakgeldverhoging zou krijgen...

♥ zouden dit gestreepte en dit gestipte jurkje van Modcloth in mijn kast hangen.
♥ zou dit shortje met de standen van de maan mijn meest gedragen kledingstuk zijn.
♥ zou mijn nachtkastje gevuld zijn met duizenden schattige notitieboekjes.
♥ zou ik eindelijk Doc Martens kunnen kopen!
♥ zou ik echte, dure oxford schoenen aanhebben, en niet mijn nepschoenen van de Primark (waarde € 8,50).
♥ zou ik heel veel schattige, antieke theekopjes in mijn kamer hebben staan.
♥ zou ik eindelijk de eigenaar zijn van deze blauwe veterschoenen van Steve Madden.
♥ zou ik een polaroid fototoestel hebben!
♥ zou ik een shortje hebben met een golfrandje.
♥ zou ik ook de trotse eigenaar zijn van deze witte hartjes trui.
♥ zou ik het perfecte paar verenoorbellen en superveel hippie-achtige ringen (met echte kristallen!) kopen.
♥zou ik een gebleekt shortje hebben met studs en vlekken zonder eerst zelf te zitten klunzen met bleekmiddel, scharen en lastige studs die maar niet op het broekje willen blijven zitten!

1 opmerking: