12-04-13

10 Things that made me smile

  
1. Mijn nieuwe schoenen! Van geweldige kwaliteit zijn ze wel niet, want ze komen van de wibra, maar ik vind ze toch superleuk! En dat voor 9 euro!
My new shoes! I bought them for only 9 euros! I'm really happy with them!



2. Een interview over deze job op modcloth.com dat volgens mij echt het leukste beroep ooit is!
Stel je voor, banketbakker, TV presentatrice en blogger tegelijk!
This interview about the best job ever, it is really!

3. Deze Italiaanse schoenencollectie, met glitters, strikjes en bloemenprint!
This Italian shoe collection, with so many pretty shoes!


4. Een give-away bij mclifee waar je allemaal beauty producten kan winnen (waaronder maskertjes!! Leuk!)
This give-away at mclifee!


 
5. Dit jurkje van Zalando.be.
This dress at Zalando.be.
 
6. Deze award, die ik deze maand kreeg van Mo.
This award that Mo gave me.
 


7. Mijn nieuwe zelfgemaakte stempel :)
My new handmade stamp.

8. Deze reviews op Amazon.com, klik hier voor meer grappige Amazon reviews.
These reviews at Amazon.com.

9. Vriendelijke serveersters in de Colmar die mij toch een kinder-placemat en kleurpotloodjes wilden geven omdat ik jarig was, ookal ben ik al 15 jaar.
Some really kind waitresses at Colmar who gave me a childrens-placemat and pencils, altough I'm 15 years old.

10. De 'free rice quiz' op deze website waardoor je gratis rijst kan verdienen voor arme kinderen. Per juist antwoord word er 10 gram rijst gedoneerd aan het United Nations World Food Program. Ik heb in het totaal 150 gram rijst gedoneerd.
The free rice quiz.

1 opmerking:

  1. Hahaha! Leuk! Ik heb de rijst quiz ook gedaan :D Wil je misschien een DIY maken voor die stempel? Hij is echt super mooi!

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen