03-03-13

SHOPLOG H&M + Think Twice


Tah-daah! Al weer eens een shoplog. Mijn geld raakt maar niet op, hé? Vrijdag waren mijn leerkrachten weer eens zo lief om ons een dagje vrijaf te geven, dus spendeerde ik mijn 'facultatieve vrije schooldag' in Antwerpen samen met mijn allerliefste moesje (mijn moeder dus ;) ). Ik ging naar de H&M en de Think Twice (vintage winkel in de Cammenstraat, Antwerpen).




Goudkleurig tasje - H&M ♥ Schoenen - H&M ♥ vintage tasje - Think Twice ♥ sokken - H&M ♥ gestippeld rokje - H&M ♥ T-shirt - H&M ♥ gestudde trui - H&M ♥ riempje - Think Twice



Ik ben vooral blij met dit tasje van de T2, ik wilde al langer een vintage tasje met 'gordijnstof' of 'omaatjesstof' zoals ik dat soms noem. Ik had dit soort tas (maar dan bruin) al in het nieuw gezien bij topshop maar nooit gekocht omdat ik hem te duur vond. Welnu, het lot wou dat ik hetzelfde tasje in het zwart tweedehands kon scoren voor maar 12 euro :)


Ook ben ik super blij met dit pak van 3 verschillende sokken. Ik heb het pak eigenlijk alleen maar gekocht voor de fietsjes-sokken omdat ik ze echt super schattig vind! Als ik schoenen draag waar mijn sokken boven uit komen mogen het tenminste leuke sokken zijn, toch?


Deze gestudde trui van de H&M vin dik echt superstoer! Niet wat ik normaal draag maar ik kon hem gewoon niet laten liggen, zo'n trui had ik nog nooit gezien! Later vond ik uit dat op zo ongeveer alle buskotjes in antwerpen een H&M model staat dat deze trui aan heeft. Oeps...


Deze gouden tas is nog veel schattiger in het echt dan op een foto! Ik wilde deze tas al bestellen op internet (voor 145 euro!), al een geluk dat ik nog aan het twijfelen was en hem dus nog niet gekocht had. In de H&M vond ik hem afgeprijsd voor maar 15 euro!

 
Van deze trui moest ik gewoon een foto maken! Ik vind hem echt zo schattig en heb superveel spijt dat ik hem niet gekocht heb. Maarja, ik zou hem toch niet hebben kunnen kopen want hij kostte 25 euro ik had nog maar 20 :(
 
Goede raad voor iedereen die binnenkort gaat shoppen: altijd veel te veel geld meenemen, je weet maar nooit of je ineens je droomjurkje/trui/broek tegenkomt!
 
♥Lise

3 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gescoord! Zeker bij de T2!!
    Ik ben laatst nog geweest en een Donaldson jeans broek gekocht en er een short van gemaakt! Hij kostte maar 2,50 euro! Raad eens? Ik heb hem nu aan!
    Heb je mijn brief al ontvangen?
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Ik kan wel pas woensdag of volgend weekend terugsturen... Bleh, huiswerk :(, haha!

      Verwijderen