29-03-13

Ooit zal het wel weer warmer worden

Tumblr_ln76xcsmhz1qe4xmjo1_r2_500_large
tumblr
Toen de dag kwam dat het lente werd, was het niet warm. Een paar dagen later was het nog niet warm. Nu, een paar weken later, is het nog altijd niet warm... Maarja, hopelijk word het snel weer warm, dan zal al dat wachten zeker en vast de moeite waard zijn geweest! Het zal buiten weer warm zijn, de vogels zullen weer terug zijn en de bloemen zullen weer openbloeien!

When spring came, it wasn't warm outside. A few days later it wasn't either. Now, a few weeks later, it still isn't! I really, really hope it's going to be warm outside again soon... But when it gets hot outside, at least you'll have this to do list to keep yourself busy!

'Maar waar gaat deze post nu eigenlijk over?' Zul je denken, wel het is een 'Spring To Do List', in de hoop dat het ooit echt nog wel warmer zal worden. Maar goed, genoeg gezaag over het weer; hier komt de lijst:

♥Mijn jeansbroek weer in de kast leggen en een rokje in de plaats aandoen
♥Een lange fietstocht of wandeling maken
♥Eerst een  nieuwe fiets kopen, want die van mij trekt echt op niets
♥Mijn nieuwe fototoestel meenemen, en foto's maken van bloemen en alle andere lente-achtige dingen die ik tegenkom
♥Ook mijn kat mee naar buiten nemen om een fotoshoot te houden
♥Bloemen plukken!
♥Bloemen planten!
♥Een moestuintje aanleggen! Dit heb ik altijd al willen doen, maar ik heb er altijd of geen zin in, of gewoon geen tijd voor.
♥Genieten van het zonnetje (en bruinen! Haha)
♥Een nieuwe zonnebril kopen, bij voorkeur een roze, gele of één met print
♥Als ik toch in de winkelstraat ben, ook nieuwe ballerina's kopen in de H&M, ik heb gehoord dat ze allemaal nieuwe leuke kleurtjes hebben!
Oude sneakers versieren!
♥Mijn haar nog eens laten knippen, bij een nieuw seizoen hoort een nieuw kapsel
♥Mijn nagels in leuke lentekleurtjes lakken
♥Mijn teennagels in bijpassende lentekleurtjes lakken
Zelf smoothies maken!
♥Gezellig in de tuin zitten met een vriendin en vriendschapsbandjes maken
♥Piknikken!

Lise




1 opmerking: