18-03-13

Nieuw fototoestel!

 
“There are no bad pictures; that's just how your face looks sometimes.” ― Abraham Lincoln

Een paar dagen geleden bestelde ik een nieuwe camera, een fujifilm finepix S2900, op bol.com, na een paar dagen wachten kreeg ik hem eindelijk binnen, bleek dat er helemaal geen geheugenkaart bij zat... Ik dus de goedkoopste geheugenkaart ooit besteld op ebay.com, nog even snel gecheckt of hij wel in m'n toestel pastte en dan maar wachten tot 'ie aankwam. Ondertussen is hij hier dus veilig en wel aangekomen, het fototoestel (en de geheugenkaart, haha) waren echt het wachten waard!
Ik heb nu ondertussen al wel duizenden foto's gemaakt, maar deze vind ik toch wel de leukste, natuurlijk een foto van m'n schattekat Roosje.


Lise

1 opmerking:

  1. Wauw awesome!
    Ik heb je genomineerd (niet voor de leibster award voor iets anders)
    Check mijn blog!

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen