16-03-13

MUST HAVES van deze lente

MUST HAVES #1 the backpack


MUST HAVE #1: De rugzak
Links asos, midden asos, rechts F21


MUST HAVES #2 lace shorts
MUST HAVE #2: Short met kant
Links F21, midden storenvy, rechts storenvy

MUST HAVES #3 printed sunglasses
MUST HAVE #3: Zonnebril met print

Links F21, midden pull&bear, rechts F21
 

MUST HAVES #4

MUST HAVE #4: Witte blouse


Links H&M, midden H&M, rechts Monki
 
MUST HAVES #5 leather skirt
MUST HAVE #5: leren rokje  Links F21, midden ACNE, rechts storenvy
 
 
♥Lise

2 opmerkingen:

  1. Dat leren rokje wil ik nog héél graag, die vind ik zo tof en ze combineren geweldig! haha. En die short met kant is ook leukkk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke musthaves, ik wil echt een gafe rugzak en een zonnebril met print
    Leuke blog, ik volg je!
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen