14-03-13

Liebster Award ♥



Hé allemaal! Vandaag vond ik uit dat ik door Kim genomineerd ben voor de liebster award, super leuk toch? Ik ben hier nog nooit voor genomineerd (pff... lang woord), maar ik keek wel altijd op naar de blogs die dit wel werden. Ik ben dus superblij dat ik ook eens aan al dat 'nomineren' mee mag doen, haha ;)



Wel nu, wat is de Liebster Award precies kan je je wel afvragen? De Liebster Award is een award die word doorgegeven door bloggers met minder dan 200 volgers. Wanneer je genomineerd word voor de Liebster Award vertel je 11 dingen over jezelf, beantwoord je 11 vragen van degene die je in de eerste plaats nomineerde, nomineer je zelf 11 andere bloggers en stel je hen 11 vragen!

Nu dus, 11 dingen over mij:

♥Ik heb maar liefst 30 rolletjes washi-tape
♥Ik heb nu bijna 29 flesjes nagellak, waarbij geen één rode of roze
♥Ik hou van tekenen
♥Maar ik ben na een paar maanden gestopt met tekenschool omdat ik vond dat we niet genoeg vrijheid kregen tijdens het tekenen
♥Ik hou van hartjes en smileys :)
♥Ik heb nu al meer dan 50 brieven gekregen
♥Ik heb nu al meer dan 50 brieven verstuurd
♥Ik hou van hertjes, eekhoorns en konijnen
♥Maar ik heb geen echt lievelingsdier
♥Ook heb ik geen lievelingskleur
♥Wel heb ik een lievelingsliedje, maar dat verandert om het uur ;)

De 11 vraagjes die ik kreeg om te beantwoorden:

1. Wat vind je leuk aan jezelf?
Mijn lengte, ik ben nu ongeveer 1,73 meter groot. Vroeger haatte ik echt dat ik groter was dan iedereen, maar nu vind ik dat best wel leuk :)

2. Wat is je favoriete quote?

Tumblr_mjmb6accbp1re6ar6o1_500_large
 
3. Wat is je favoriete kledingwinkel?
Forever21, zeker weten :)

4. Wie zou jij willen zijn voor één dag?
Hmmm... Moelijke vraag... Ik zou wel eens voor één dag een actrice willen zijn, maakt niet uit wie. Het lijkt me gewoon leuk om eens op tv te komen, haha :)

5. Mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?
De anderen van Gemma Malley.

6. Welk liedje luister je nu?
Mirrors van  Justin Timberlake.

7. Wat is je favoriete vakantie bestemming?
De kust, eender waar.

8. Hoe ziet jou kamer eruit?
In mijn kamer heb ik 3 paarse muren, de 4de muur (waar ook mijn raam in zit) is wit, maar dat kan je bijna niet meer zien omdat er zoveel tijdschrift-bladen (vooral parfumreclames) overheen zijn gehangen. Ik heb een wit bed, 3 verschillende witte kasten en een paars bureau. Verder ligt er nog héél wat rommel op de vloer en op het bureau, ook hangen er overal lichtslingers.

9. Hoe zie je je leven over 10 jaar?
Pfoeh... Dit vind ik wel een heel moeilijke vraag! Ik denk dat ik deze even oversla, sorry!

10. Leukste onderdeel op blogs?
D.I.Y's! En zelfgemaakte foto's!

11. Beschrijf jezelf in drie woorden?
Creatief, verlegen, kleurrijk.




Nu 11 vraagjes voor de bloggers die ik ga nomineren:

1.Wat is het mooiste liedje ooit?
2.Wat is het liefste dat iemand ooit voor je heeft gedaan?
3.Wat of wie is je grootste inspiratiebron?
4.Wat is je lievelings ijssmaak?
5.Welke niet bestaande persoon zou je het liefst willen ontmoeten?
6.Welk niet bestaand verhaal/boek zou je willen dat echt was?
7.Als je zelf een boek zou schrijven, waar zou het dan over gaan?
8.Naar wie kijk je op?
9.Wat is je droomjob?
10.Wat is je lievelingsvoorwerp?
11.Als je van naam kon veranderen, welke naam zou je dan willen hebben?

Ik nomineer:






1. Mo van Movuitton
2. Yasmin en Roos van McLifee
3. Liza van SmootiesAndCosySweaters
4. Tess van Betessed
5. Marjontien van Wat Ik Dus Wou Zeggen
6.  Eva van We doen eens zot
7. Puck van xoxoPuck
8. Lobke van schokotoff
9. Syl van lovexbug
10. Linda van TheSeasAreStormy
11. Elodie van C'est qui la fille?

Lise


5 opmerkingen:

  1. Gaaf dat je me hebt genomineerd! Voor mij ook de eerste keer ;)

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, dankje! Ik vul ze zo snel mogelijk in :-)

    BeantwoordenVerwijderen