30-03-13

Ik vind dino's tof en jou ook! Project



Laatst werd ik genomineerd/gecomplimenteerd door Mo voor haar zelfverzonnen 'ik vind dino's tof en jou ook'-project, geïnspireerd door complimentendag. Wanneer je gecomplimenteerd word door iemand, zet je het project op je blog en complimenteer je 5 medebloggers. Dit ga ik dus doen :)

I've been nominated/complimented by Mo for her 'I like dinosaurs and you too'-project, inspired by complimentsday. When you get complimented, you put the project on your blog and compliment 5 co-bloggers. So that's what I'm going to do :)

Wie ik complimenteer:

-Kaat van Theekop
Je hebt al wel lang niets meer gepost maar toch vind ik je blog nog altijd super!
-Kim van c'est la vie de Kim
Ik vind je blogposts altijd superleuk om te lezen!
-Sylvana van LovexBug
Ook jou blog vind ik super! Vooral de NOTD posts zijn echt leuk :)
-Amber van GrosBisousXx
Je nieuwe blog is echt heel leuk!
-Emma van live life creative
Je hebt echt een super gezellige, inspirerende blog! (vraag me niet hoe een blog gezellig kan zijn, hij is het gewoon)

♥Lise






4 opmerkingen:

  1. Ah, super leuk! Dankjewel! ♥
    Ik zal er binnenkort ook iets mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, en wat lief dat ik er bij sta! Heeeel erg bedankt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg!! Dankjewel! :)
    Ik ga er gauw wat mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen