07-03-13

Ik snailmail, jij snailmailt, wij snailmailen

Deze brief kreeg ik onlangs van Mo. Toen ik de envelop opendeet vond ik uit dat ze me een brief, een tekening en een verrassingsenvelopje had gestuurd. Ook had ze er glitters-in-de-vorm-van-sterren bijgedaan, die nu nog altijd over heel mijn kamervloer verspreid liggen ;)
Zie je dat de brief met uitgeknipte lippen is vastgeplakt? Superorigineel idee, toch?


Deze brief stuurde ik haar terug:




↑ Zie je die eland? Ik ben er echt helemaal verlieft op, haha.
 
Lise

2 opmerkingen:

  1. Ahh, die eland is inderdaad lief! Leuke post weer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je hem ontvangen hebt! ;)
    Mijn 2de brief die ik je stuurde is echt veel origineler. (vind ik ;)
    Ik word er steeds beter mee!! haha
    Ik heb dit eigenlijk nooit gedaan en nu heb ik echt de perfecte penvriendin gevonden (jij natuurlijk)
    Maak je ook een 'ontvangen' van mijn 2de brief dat je ontvangde?
    En ik ben nu bij mijn papa als je iets stuurt dan moet het liefst naar hier;)

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen