24-03-13

Een brief bloost niet - Latijns spreekwoord

Deze brief stuurde ik naar Mo. De uitgeknipte koeien die je op de foto hieronder ziet komen uit een boekje van een tentoonstelling, die blijkbaar over gekleurde koeien ging. Ik heb het pas terug gevonden in een kast op zolder, ik ben er wel blij mee, want er staan  superleuke uitknip-plaatjes in!

I sent this letter to Mo a while ago. The cows are pictures from a small book I got when I went to an exhibition about, well, coloured cows apparently.


Zoals je ziet heb ik toen ik deze foto nam de envelop nog niet beplakt, dus je kan de tekening die erop staat goed zien. Lang geleden heb ik op een stuk of 10 enveloppen meisjes met dotjes en vlechtjes getekend (op dat moment had ik namelijk een soort van obsessie met kapsels), maar ik heb ze nooit verstuurd.



Lise

2 opmerkingen:

  1. Nou ik moet zeggen dat je echt heel mooi kunt tekenen!
    Ik ben echt heel fier dat ik 1 van je kunstwerken heb ;)
    De brief ga ik woensdag of donderdag versturen naar jou!

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen