28-03-13

EBAY WISHLIST


 

Hallo! Vandaag post ik hier weer een van mijn vele wishlistjes, dit keer een van de welbekende website: ebay.
Hi! Today, I'm posting a wishlist about the well known website: ebay.

Laten we beginnen met een jasje dat ik al heel lang wil hebben. Het is een simpel vestje met ene abstract, kleurrijk patroon. Het kost $15.69 + gratis verzending.


Als tweede deze felgele ketting. Hij is veel opvallender dan de accesoires die ik normaal draag maar toch vind ik hem echt superleuk en ga ik hem binnenkort bestellen. Prijs: $2.56, geen verzendingskosten.
Ook deze armbandjes vind ik er heel leuk uitzien! Ik weet niet of ze van heel goede kwaliteit zijn, schrap dat, natuurlijk zijn ze niet van goede kwaliteit, ze kosten trouwens maar $3.99. Maar toch zijn ze het bestellen wel waard denk ik...




Ook dit horloge valt bij mij erg in de smaak, het is mooi, werkt echt (haha) en dat voor maar $3.99!



En als laatste deze verenarmbandjes, ze kosten maar $3.99, zijn superschattig en zijn in superveel kleuren te krijgen!

 
 
Dat was het dan voor vandaag! Wat staat er op jouw ebay wishlist?
 
Lise

4 opmerkingen:

  1. Dat horloge is leuk! Ik heb zelf nog nooit wat op ebay gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik vindt het allemaal heel leuk. i LOVE ebay ben zelf ook verslaafd,
    MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf horloge! Die zou ik zelf ook wel willen ;) X

    BeantwoordenVerwijderen