11-02-13

Mini shoplog: Sweet and Lovely

 
Een paar dagen geleden bestelde ik deze broche en ring bij de superschattige webshop  Sweet and Lovely. Ik had nog nooit iets besteld bij storenvy.com dus ik was wel benieuwd of ik alles goed aan zou krijgen, gelukkig lag mijn pakje al snel in de brievenbus en had ik mij dus voor niets zorgen gemaakt.
 
Mijn broche en ring zaten ingepakt in een klein kartonnen doosje waar met de hand het winkellogo opgestempeld was. Het doosje zat dichtgeplakt met schattige bloemenwashitape.

 
In het doosje zat nog een visitekaartje van de winkel.


 Onder de juweeltjes zat nog een laagje wol zodat ze zeker niet beschadigd zouden raken.

 
Ik vind vooral de broche heel mooi, ik dacht eerst dat hij misschien wat groot ging zijn maar in het echt heeft hij juist de perfecte grootte. Ook de ring past perfect.
Ik ga zeker nog eens bij Sweet and Lovely bestellen! Ik heb zelfs al een nieuwe broche op het oog die ik heel graag wil hebben, ook deze tas vind ik erg leuk!
 
♥Lise


1 opmerking:

  1. Ohhh, wat een leuke broche! Ik heb ook een houten poezenbroche, ik kocht deze bij Studio Poes. Ben er erg blij mee. Die ring ziet er ook leuk uit, is het een vosje?

    BeantwoordenVerwijderen