10-02-13

Het beste van cutoutandkeep.net

Hier weer eens wat do it yourself inspiratie! Dit keer niet gewoon een lijstje met how to's maar een website: cutoutandkeep.net. Je vind er van alles; van DIY's voor kleren tot speelgoed, knuffels en recepten! Al vanaf dat ik de website ontdekte is het één van mijn beste inspiratiebronnen geweest!
Ook is het een heel handige website, bij elke how to staat hoe moeilijk iets is om te doen en hoe lang het duurt om het te maken. Je begint dus zeker niet met de gedachte om 'snel even een rokje te maken' en eindigt dan met een paar uur werk. Ik spreek uit ervaring :)
Hierbij laat ik jullie dus een paar van mijn favorieten van cutoutandkeep.net zien.

 

Als eerste een leuke ketting! Dit schattige boeken kettinkje is perfect voor boeken-nerds zoals ik ;) Het is klein, schattig en eenvoudig om te maken! Je kan het duizenden keren maken en het blijft leuk om te doen!


 

Deze regenboog rozen blijven één van mijn favoriet. Dus als je een origineel cadeau aan iemand wil geven en niet 'zomaar een bloemetje' is dit de DIY die je zoekt! Net akls de vorige how to erg eenvoudig maar je heb er wel wat tijd voor nodig.


Met deze DIY kan je gemakkelijk je eigen 'secret love note jewelry' maken. Het ziet er niet alleen leuk uit, er zit ook nog eens een geheime boodschap in morsecode in!
Je kan er geheime zinnetjes zoals 'I love you' in zetten of gewoon je eigen naam. Erg handig dat het morsecode-alfabet er nog eens bij staat, ik zou echt niet meer weten wat mijn naam in morsecode is :)

 
En dan nu een recept! Deze heerlijke nutella cookies zijn gevuld met... Nutella! Haha, dat had je zeker niet geraden ;) Ik vind ze echt supersuperlekker!
 
 
 
 
Als laatste dit iPod hoesje! Ik vind hem echt heel schattig! Hij is veel handiger dan de meeste zelfgemaakte iPodhoesjes, vanachter zitten kleine openingetjes zodat je aan de knopjes van je iPod kan. Je hoeft dus niet eerst je iPod eruit te halen voor je een ander liedje kan opzetten.
Jammer genoeg heb ik er zelf geen kunnen maken want mijn iPod is nogal groot... Misschien als ik ooit een kleinere iPod koop dat ik dit hoesje wel zal maken.


Nog do it yourself inspiratie nodig? Klik dan hier of hier voor meer van mijn DIY posts!

p.s. (I love you, haha) Ik heb een klein vraagje voor jullie! Ik heb mijn bloglayout veranderd maar ik weet niet of hij wel goed te zien is op andere computers (mijn scherm is nogal breed...), dus zouden jullie zo lief willen zijn om me te vertellen of jullie aan de zijkant van de blog----->
lammetjes/hertjes zien of niet?

Lise

5 opmerkingen:

  1. Wauw, superleuke dingen! Die site ga ik opslaan haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dankje,ik ga me goed kunnen bezighouden dit weekend:)
    En ja ik zie de schattige lammetjes;)

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lammetjes zijn zichtbaar. Ik had nog een klein vraagje voor je, toen je de naam (en ook URL) van je blog veranderde, bleven je volgers op Bloglovin' dan behouden of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm... Even denken, ik denk dat ik toen zelf nog niet eens bloglovin' had, haha :) Ik denk wel dat je je volgers blijft houden. Hebben ze op de website van bloglovin' geen FAQ?

      Verwijderen
    2. http://www.bloglovin.com/support <- 7de vraag

      Verwijderen