08-01-13

TOP 15 liedjes om naar te luisteren wanneer je verdrietig bent

Tumblr_mcfogk5npz1r37wjso1_500_large
guqqs.tumblr.com

1. Read all about it part 3 - Emili Sande
2. Last kiss -  Taylor Swift
3. Impossible - Shontelle
4. Already gone - Kelly Clarkson
5. Paradise - Coldplay
6. If this was a movie - Taylor Swift
7. 9 Crimes- Damien Rice
8. White horse -Taylor Swift
9. Let her go - Passenger
10. All good things - Nelly Furtado
11. Forever and always - Taylor Swift
12. I hate this part - Pussycat Dolls
13. Cry - Rihanna
14. Sitting down here - Lene Marlin
15. Jar of hearts - San Tsui (cover)

Ik zit eraan te denken om ook een top 15 te maken met liedjes om je op te vrolijken, maar ik heb momenteel niet zo veel inspiratie. Naar welke liedjes luisteren jullie wanneer jullie verdrietig zijn?

♥Lise

3 opmerkingen:

  1. Cool! Ik luister als ik vrolijk ben altijd naar echte popi-opi liedjes, zoals van Mika ofzo.

    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt precies op het goede moment hihi. Die eerste, die is zo mooi! Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Vind ik ook, het is op het moment mijn lievelingsliedje :)

      Verwijderen