06-01-13

Nieuwjaarscadeautjes

Hoi iedereen! Met nieuwjaar (pfoeh, wat lang geleden zeg) vierden ik, mijn familie en wat vrienden het begin van het nieuwe jaar. We trokken allemaal een naam uit een pot, voor die persoon moesten we een cadeautje kopen. Ik trok Lobke's naam en zij trok die van mij, toevallig hè? ;)
Deze cadeautjes gaf ze aan mij: het winterboek van de Flow dat ik al superlang wou en waar ik dus superblij mee ben, een beker met mijn naam en een briefje op en een suikerscrub die je misschien al had gezien op haar blog.

Dit zijn de beker, scrub en het FLOW boek

De beker (langs alle kanten bekeken, haha)

Het valt me steeds meer op dat steeds minder familie's nieuwjaar vieren, sommige mensen gaan niet eens naar buiten om naar het vuurwerk te kijken! Ik vind het vuurwerk juist één van de leukste dingen van nieuwjaar (samen met de cadeautjes dan, hè). Vieren jullie nieuwjaar? Zoja, hoe dan? Met cadeautjes, vuurwerk, tellen jullie samen af?

♥Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen