05-01-13

3 beste gratis foto app's

Toen ik mijn iPod touch kreeg heb ik zelf echt uren zitten zoeken naar de beste foto app's om de belichting, vorm en andere van mijn foto's te verbeteren. Dus ik dacht : ik zal het jullie wat makkelijk maken. Dit zijn volgens mij de 3 beste gratis foto app's voor iPhone en iPod touch.

Camera Awesome, hiermee kan je de belichting van je foto's aanpassen in een paar seconden tijd. Je kan er ook foto's mee bijsnijden en bewerken. Dit gaat allemaal supersnel dus het is een goede app voor als je nog snel even een foto wilt bewerken voor je hem op je blog/facebook/twitter post.

InstaCollage, met 40 frames voor je foto's. Je kan de 'full version' kopen voor nog geen euro om nog honderden extra frames, stickers, borders en meer te krijgen. Ik vind dit persoonlijk niet nodig omdat ik al genoeg heb met de 40 gratis frames en 25 gratis borders.

Flickr, hiervoor heb je wel een (gratis) flickr account nodig. Deze app kan eigenlijk hetzelfde als het bekende instagram maar is niet ver-facebookt en maakt je foto's niet vierkant, je kan je foto's bijsnijden, bewerken of er een van de 16 leuke filters overheen zetten. Ook kan je rode ogen verwijderen, op je foto's tekenen, schrijven,... Dit duurt allemaal wel wat langer dan met camera awesome.

♥Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen