18-12-12

Tijd voor... TAART!

Heb ik ooit al verteld dat ik dol ben op taart? Wel hierbij dus, ik ben DOL op taart! Ik hou van taarten maken! Ik zal jullie eens wat taarten laten zien die ik de laatste paar maanden heb gemaakt. Ze staan op volgorde van nieuwheid, dus verwacht maar niet dat de onderste even mooi zullen zijn als de bovenste, haha :D
 
Vanille-taart met aardbeienlaag tussen en op de taart
 


Chocolade-taart met chocolade-saus en frambozen
 

Half vanille-, half chocolade-taart



3 kleuren taart met botercrème en chocoladesaus
 


Rozentaart met 2 kleuren en chocolade botercrème
 
 
Rozentaart
 

Chocoladetaart met chocolade stippen rand


Vanille taart met botercrème en chocolade bloemen
 
 
Als je wilt weten hoe ik één van de taarten heb gemaakt hoef je het maar te vragen :)
Welke vinden jullie het mooiste?
 
 
♥Lise


2 opmerkingen:

  1. Wow zeker weten die drie kleuren taart met chocolsdesaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juum heerlijk! De rozentaart is mijn favo! X

    BeantwoordenVerwijderen