20-12-12

BRIEF ONTVANGEN en BRIEF VERSTUURD van Marija en aan Sofie

Hoi allemaal! Héél lang geleden was er eens een meisje... Die heel veel brieven aankreeg en verstuurde, maar vergat ze op haar blog te zetten... Vanaf nu begin ik dus met eerst mijn oude brieven op de blog te zetten, en daarna pas de nieuwe, hier komen dus een paar brieven van lang, lang geleden. Maar toch net niet 'uit grootmoeders tijd', haha :)
 
Deze brief kreeg ik van Marija uit Polen. Of uit Rusland. Ik weet het niet precies meer.


Deze brief verstuurde ik naar Sofie uit Nederland.

Nog altijd de brief aan Sofie, met uitleg hoe je 'lucky stars' kan maken, mijn nieuwe obsessie...
Zal ik daar ook een DIY van op mijn blog zetten?

Ten slotte nog de achterkant van de envelop, met mijn nieuwste zelfgemaakte stempel :D


♥ Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen