27-12-12

10 Things That Made Me Smile

 
Google.com
1. Mensen die hun huisdier fotograferen en deze foto als kerstkaart gebruiken :) Ook al eens gedaan?
 
2. Deze inpak ideetjes van refinery29.

3. Dit artikel over the ugliest skirts of 2012 van de fashionpolice, haha :)


 
4. Mijn pakje van ringsandthings dat deze week aankwam! Ik heb er nu weer 2 supermooie kettingen (en 2 leuke zeemeeuw-postzegels) bij!
hezzies.nl
5. De tekeningen op deze website, ik vind ze echt zo leuk :) Ik ga binnenkort ook eens zo'n soort collage proberen maken.
 
weheartit.com
6. Deze koekjes :D, ik weet niet meer waar het plaatje precies vandaan kwam, sorry. De sneeuwpop is volgens mij gemaakt van glazuur en zijn hoofd van een marsmallow, geweldig toch?
 
 
7. Deze beertjes adres-stickers en kaartjes die tussen de reclame zaten in onze brievenbus. Ik vind ze superleuk! Ik heb ze vandaag al meteen gebruikt :)
 
8. Deze supersuperschattige dierenmaskers op etsy.com.
 
 
kbshimmer.com
 
makeupzombie.com
10. En ten slotte nog wat foto's van glitternagellak :) gewoon omdat ik op het moment echt hou van glitternagellak.
 
♥Lise
 
p.s. Wat vinden jullie van de nieuwe layout?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen