12-12-12

10 Things That Made Me Smile

1. Een 3D fotohokje dat nu blijkbaar ergens in Tokio staat, ik zou dit ding zeker elke dag gebruiken! (Als ik in Tokio woonde, en het niet zo'n 200 EURO kostte om één beeldje van 10 cm te laten printen...)

2. Deze moderne manier om een baby te maken, deed me echt over de vloer rollen van het lachen ;)

3. Deze brug die, hangend aan drie ballonnen net uit een sprookje lijkt te komen.

4. Deze krijtbord bloempotten van ABeautifulMess, waar je niet alleen de plantennamen op kan krijten maar ook lieve berichtjes op kan achterlaten voor je huisgenoten! (of dat nu je ouders zijn, je lieve kleine zusje,...)

5. Deze garagepoort waarvan volgens mij de eigenaar nooit meer last heeft van ervoor geparkeerde auto's.

6. Dit superschattig gepersonaliseerd briefpapier dat super eenvoudig is om zelf te maken!

7. Een eenvoudige maar toch mooie manier om je haar te vlechten. Hier moet je wel redelijk stijl haar voor hebben. Wat ik dus niet heb.

8. Deze foto. Zo'n leuk idee. Verder valt er niets over te zeggen. Gewoon. Zo. Leuk.

9. Deze paraplu die deels van kleur veranderd wanneer hij nat word.

10. De blog van MemiTheRainbow, ze maakt echt superleuke stempels ♥.♥

1 opmerking: