18-09-12

BRIEF VERSTUURD naar Jessica

Hoi iedereen!
Een tijdje geleden heb ik een brief verstuurd naar Jessica uit Californië (!), ik heb haar denk ik al over deze blog verteld dus kon ik geen foto's van de brief posten tot ik zeker wist dat ze hem gekregen had :) Dus, hier komt de brief naar Californië:


De hele brief + kleine cadeautjes :)


De brief in de (zelfgemaakte) envelop


Een close-up van de stickertjes, schoentje dat ik erbij heb gedaan



De hele brief
 
 
Klein stukje van de brief
 


Nog een stukje  van de brief
De laatste foto's zijn niet zo mooi, ik weet het. Er was niet genoeg licht en het is een beetje een lelijke achtergrond, haha :) Bij de brief zitten : bloemetjes-stickers, een 'kusje' sticker (met op de achterkant de Engelse vertaling van het woord 'kusje' ;) en een bedeltje voor aan een armband /ketting/ sleutelhanger, Jessica ziet maar wat ze ermee doet, haha.
De brief zelf is gemaakt op (heel erg lelijk) briefpapier dat ik ooit vroeger eens op de kermis (haha) heb gewonnen :) Ik heb stickers en plaatjes over de lelijke stukken heen geplakt dus je ziet er niks meer van. Ik hoop snel een brief terug te krijgen!

♥ Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen