13-09-12

BRIEF ONTVANGEN van Kaat


Hallo! Vandaag kwam ik thuis van school (bleh) en lag deze brief op de keukentafel op me te wachten. Ik ben superblij :) Dit is hem:

De hele brief :)

Supergeniaal gefotografeerd door: mij, haha

Nog zo'n geniale foto
Voorkant van de envelop (snel even terugdichtgeplakt, haha)


Achterkant van de envelop, ik ♥ de sterretjes plakband

Vanaf nu moet ik dus opletten dat ik de verstuurde brieven voor iedereen aan wie ik over deze blog heb verteld, niet op de site zet voor ik zeker weet dat ze hem gekregen hebben. Kan moeilijk worden?
Voorlopig ga ik dus waarschijnlijk alleen maar Engelse brieven posten. Want die Amerikanen hoeven natuurlijk niks van deze blog te weten he? Haha :)
Dit was dus de brief van Kaat. Ik ben er superblij mee! 

♥ Lise

1 opmerking: