16-09-12

BRIEF ONTVANGEN van Amber

Hallo! Vrijdag (lang geleden he?) heb ik deze brief ontvangen van Amber. Ik vind hem echt superleuk! Er zaten veel leuke goodies in (vooral de roze penguin-sticker vond ik écht geweldig!) en alles zat in superschattige zelfgemaakte envelopjes :) Hier zijn de foto's:


De voorkant van de envelop (met SUPERmooie postzegels!)
Vind het echt spijtig dat je ze op deze foto niet zo goed ziet...

De achterkant, dit keer nog niet opengemaakt haha

De brief met alle nog on-opengemaakte envelopjes.
 Oke dan, ik had er al een paar opengemaakt en nu weer dichtgeplakt ;)

Is het kleine fietsje niet mooi?

Alles wat in de envelopjes zat, en daar is de penguin!!

Even een kort (of eigenlijk lang) lijstje van wat er allemaal in zat:
  • Een brief (haha, natuurlijk) met een bladwijzer en bloemen
  • Een kikker-kaartje
  • Een envelopje met een kortingsbon
  • Een envelopje met een crème testertje
  • Een envelopje met de dieren stickertjes, het zijn van die leuke 3D-achtige stickers :)
  • Een envelopje met een kaartje
  • Een klein envelopje met een hartje
  • Een 'LOVE' briefje
  • Groen met witte bloemetjes (van stof, haha geen echte)
  • Een klein fietsje ♥
Ik vond het echt één van de leukste brieven die ik tot nu toe gekregen heb :) Er zat zo veel leuks in!
Nu voel ik me wel alsof ik superweinig bij de brief terug heb gedaan o_0 Maar geen nood! Ik ben gisteren leuke hebbedingetjes gaan kopen dus bij de volgende brief zal er heel wat leuks bij zitten :)
Oh ja, en als Amber dit leest: bedankt voor de brief! Ik vond hem echt super super leuk!

♥ Lise

3 opmerkingen:

  1. Super leuke brief! Erg cute :) Je hebt er weer een volger bij. Volg je ons terug? Liefs LynSelStyle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan. Dat is nog eens leuke post om te ontvangen :-).

    Ik volg je nu ook. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen